Γενικά

Τι είναι το Tselepos Cellar;

Το Tselepos Cellar είναι μια ψηφιακή πλατφόρμα, προβολής, προώθησης και ηλεκτρονικής πώλησης επιλεγμένων προϊόντων τα οποία παράγονται από τα τρία οινοποιεία μας (Κτήμα Τσέλεπου, Κτήμα Δρυόπη, Κάναβα Χρυσού – Τσέλεπος) και απευθύνεται κυρίως σε φίλους του κρασιού και συλλέκτες σπάνιων ετικετών.

Σε τι διαφέρει το Tselepos Cellar από άλλα e-shop πώλησης κρασιών;

Βασικός στόχος του Tselepos Cellar είναι να διαθέσει στους φίλους των Tselepos Wines ετικέτες παλαιών εσοδειών καθώς και ετικέτες περιορισμένης κυκλοφορίας των οινοποιείων μας, οι οποίες δε μπορούν να βρεθούν εύκολα στην αγορά ή δε κυκλοφορούν καθόλου εκτός του eshop.

Πώς μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας;

Επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικώς στο +30 2710 544 440 ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο orders@tseleposcellar.gr.

Το τηλεφωνικό μας κέντρο λειτουργεί από Δευτέρα έως Παρασκευή 08:00-16:00 και Σάββατο 09:00 – 15.00.

Πώς αποκτώ πρόσβαση στο Tselepos Cellar;

Στο Tselepos Cellar μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση μέσω της ηλεκτρονικής διεύθυνσης www.tseleposcellar.gr ή μέσω της ιστοσελίδας των Τselepos wines www.tselepos.gr, επιλέγοντας την καρτέλα Tselepos Cellar.

Παραγγελίες

Πότε μπορώ και με ποιους τρόπους να παραγγέλλω προϊόντα από το Tselepos Cellar;

Ο βασικός τρόπος παραγγελίας επιλεγμένων προϊόντων και υπηρεσιών από το Tselepos Cellar είναι μέσα από την ιστοσελίδα μας στην διεύθυνση www.tseleposcellar.gr, ολόκληρο το 24ωρο, όλες τις ημέρες του χρόνου. Εξαιρούνται κάποιοι μήνες, που λόγω της υπερβολικής ζέστης και προληπτικής προστασίας των κρασιών θα αναστέλλεται η λειτουργία του e-shop. Για περισσότερες πληροφορίες ή ειδικά αιτήματα μπορείτε πάντα να επικοινωνήσετε μαζί μας εντός των ωρών λειτουργίας μας.

Πώς διαμορφώνεται το κόστος της παραγγελίας;

Το κόστος της κάθε παραγγελίας διαμορφώνεται ανάλογα με την τιμή του κάθε προϊόντος (συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α), καθώς και με τον τόπο παράδοσης της. Παραγγελίες πραγματοποιούνται μόνο εντός Ελλάδος. Για παραγγελίες άνω των 200,00€ τα μεταφορικά είναι δωρεάν.

Μπορώ να πραγματοποιήσω μια παραγγελία από το εξωτερικό;

Η αποστολή παραγγελιών στο εξωτερικό δεν πραγματοποιείται μέσω του e-shop. Παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας στο +30 2710 544 440 ή μέσω e-mail στο orders@tseleposcellar.gr.

Πώς πραγματοποιούνται οι αποστολές των παραγγελιών;

Οι αποστολές των παραγγελιών εντός Ελλάδας πραγματοποιούνται με την εταιρία ταχυμεταφορών Γενική Ταχυδρομική.

Σε πόσο χρόνο θα λάβω την παραγγελία μου;

Για χερσαίες περιοχές η λήψη της παραγγελίας γίνεται εντός 4 εργάσιμων ημερών.

Για νησιώτικους προορισμούς καθώς και για δυσπρόσιτες περιοχές ο χρόνος παράδοσης ενδέχεται να επεκτείνεται κατά 1-2 εργάσιμες μέρες.

Ποια διαδικασία ακολουθώ σε περίπτωση που θέλω να στείλω ένα δώρο σε κάποιον;

Κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας, εφόσον έχετε συμπληρώσει τα στοιχεία αποπληρωμής της παραγγελίας σας δίνετε η επιλογή να συμπληρώσετε τη διεύθυνση που θέλετε να αποστείλετε το προϊόν ως δώρο. Στη συνέχεια, συμπληρώνετε το όνομα του αποστολέα, το όνομα του παραλήπτη και προαιρετικά ένα μήνυμα προς τον παραλήπτη.

Σημείωση: Η διεύθυνση του παραλήπτη του προϊόντος είναι διαφορετική από τη διεύθυνση αποστολής του παραστατικού τιμολόγησης.

Πληρωμές

Με ποιο τρόπο μπορώ να εξοφλήσω τα προϊόντα ή/και τις υπηρεσίες που παρήγγειλα;

Οι τρόποι εξόφλησης μιας παραγγελίας είναι:

1) Με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα Με την προϋπόθεση ότι διαθέτετε πιστωτική Mastercard ή VISA μπορείτε να εξοφλήσετε με απόλυτη ασφάλεια το συνολικό ποσό της παραγγελίας σας μέσω της υπηρεσίας ηλεκτρονικών πληρωμών και συναλλαγών του Viva Wallet.

2) Με απευθείας κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό Εναλλακτικά μπορείτε να κάνετε απευθείας κατάθεση του συνολικού ποσού που συμπεριλαμβάνει τα έξοδα αποστολής σε έναν από τους τρεις (3) λογαριασμούς της εταιρείας μας οι οποίοι αναφέρονται παρακάτω:

  • Alpha Bank IBAN: GR93 0140 5100 5100 0200 2016 540
  • Τράπεζα Πειραιώς IBAN: GR66 0171 3130 0063 1314 8840 229
  • Εθνική Τράπεζα IBAN: GR10 0110 4780 0000 4780 0135 957

Επιστροφές

Σε περίπτωση που λάβω διαφορετικό προϊόν, σε είδος ή/και ποσότητα, τί θα πρέπει να κάνω;

Σε περίπτωση που λάβετε προϊόν διαφορετικό κατά είδος ή ποσότητα σε σχέση με αυτά που παραγγείλατε, μπορείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα προς έλεγχο και διαπίστωση λάθους με συνοδεία όλων των απαραίτητων εγγράφων π.χ. απόδειξη λιανικής πώλησης ή τιμολόγιο εντός 14 ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας σας.

Εφόσον τηρείται ο προτεινόμενος τρόπος επιστροφής των προϊόντων προς την εταιρία, τα έξοδα επιστροφής και επαναπροώθησης τους στον πελάτη, βαρύνουν την Tσέλεπος Οινοποιητική Α.Ε.

Σε περίπτωση που λάβω ελαττωματικό προϊόν, τι θα πρέπει να κάνω;

Σε περίπτωση που θεωρείτε ότι το προϊόν είναι ελαττωματικό θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας εντός 14 ημερών από την παραλαβή για να το επιστρέψετε για έλεγχο. Κατά την επιστροφή πρέπει να αποσταλούν όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά (π.χ. απόδειξη ή τιμολόγιο) και το ίδιο το προϊόν, συμπεριλαμβανομένου του αρχικού του φελλού.

Τα έξοδα επιστροφής του προϊόντος, επιβαρύνουν την Τσέλεπος όπως και τα έξοδα αποστολής του αντικατασταθέντος προϊόντος.

Εφόσον γίνει έλεγχος και διαπιστωθεί το ελάττωμα, πραγματοποιείται αντικατάσταση του προϊόντος. Στην περίπτωση που είναι αδύνατη η αντικατάσταση του προϊόντος από την εταιρία, πραγματοποιείται ακύρωση της συναλλαγής και επιστροφή χρημάτων με τον ίδιο τρόπο που έγινε η αρχική πληρωμή της εταιρίας από τον πελάτη.

Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή, το Κτήμα Τσέλεπου έχει το δικαίωμα μη αντικατάστασης του προϊόντος.

Υπάρχει δυνατότητα άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης;

Εάν είστε φυσικό πρόσωπο (καταναλωτής) και η αγορά σας προορίζεται για προσωπική και μόνο χρήση, τότε δικαιούστε να υπαναχωρήσετε χωρίς να αναφέρετε κάποιο λόγο εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παράδοσή του σε εσάς, επιστρέφοντας μας το προϊόν χωρίς κάποια αιτιολόγηση.

Το δικαίωμα υπαναχώρησης ισχύει εφόσον:

  • το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση
  • η σχετική δήλωσή σας γίνει πριν την παρέλευση του 14ημέρου από την παράδοσή του σε εσάς.

Η επιστροφή γίνεται με δικό σας μέσο και κόστος εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα της σχετικής ως άνω Δήλωσής σας για Υπαναχώρηση.

Εφόσον εντός του εν λόγω διαστήματος το προϊόν παραληφθεί από εμάς, και αφού ελεγχθεί και διαπιστωθεί η καλή του κατάσταση κατά τα ανωτέρω, θα σας επιστρέψουμε στο σύνολό του το τίμημα που έχετε καταβάλει για τη συγκεκριμένη αγορά, με τον ίδιο τρόπο που το είχατε εξοφλήσει και αφού προηγηθούν οι τυχόν απαραίτητες τραπεζικές ενέργειες το αργότερο εντός 14 ημερών από την ημέρα που αποστέλλεται σε εμάς η Δήλωση σας Υπαναχώρησης.

Ποιοι είναι οι όροι και προϋποθέσεις για την άσκηση του Δικαιώματος Υπαναχώρησης;

Προϋπόθεση για την έγκυρη άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης είναι το προϊόν να είναι στην αρχική του κατάσταση, η συσκευασία του να είναι η αρχική, όχι κατεστραμμένη ή ελλιπής ή φθαρμένη.

Σε περίπτωση όπου το προϊόν έχει χάσει την αξία του λόγω κακής μεταχείρισης η οποία ξεφεύγει από την απλή εξέταση του προϊόντος, θα πρέπει να αποκαταστήσετε με χρηματική αποζημίωση τη μείωση της αξίας του που θα αφαιρεθεί από το τίμημα και θα ενημερωθείτε σχετικά πριν ολοκληρωθεί η διαδικασία πίστωσης και επιστροφής των χρημάτων.

Υπάρχουν εξαιρέσεις του Δικαιώματος Υπαναχώρησης;

Το δικαίωμα Υπαναχώρησης δεν ισχύει για τις περιπτώσεις που εξαιρούνται από την κείμενη νομοθεσία και νομολογία, όπως λ.χ. προϊόντα που έχουν κατασκευαστεί για εσάς με δικές σας προδιαγραφές ή είναι σαφώς εξατομικευμένα )( προσαρμοσμένη ετικέτα), προϊόντα που δεν είναι κατάλληλα για επιστροφή για λόγους προστασίας της υγείας ή της υγιεινής εφόσον έχουν αποσφραγιστεί ή διαπιστωθεί έστω προσπάθεια αποσφράγισης ή παρέμβασης ή μπορούν να αλλοιωθούν ή λήγουν σύντομα.

Close
Close

Είσοδος

Close

Καλάθι (0)

Cart is empty Κανένα προϊόν στο καλάθι σας.



γλώσσα


0